Εκπαιδευτικός
Το ταξίδι στο χώρο της εκπαίδευσης μετράει πάνω από τρεις δεκαετίες, συνδυάζοντας την επαγγελματική πορεία παράλληλα με τη δια βίου εκπαίδευση και την προσφορά κοινωνικού έργου.
Έχοντας αποφοιτήσει από την Αρσάκειο Παιδαγωγική Ακαδημία Πατρών το 1986 ένα χρόνο αργότερα το 1987 εργάζεται αρχικά σαν αναπληρωτής σε μονοθέσια, ολιγοθέσια και πολυθέσια Δημοτικά Σχολεία του Νομού Αχαΐας, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει τις σπουδές του στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών και ολοκληρώνοντας ενδιάμεσα τη στρατιωτική του θητεία.
Ακολουθεί στη συνέχεια το 1991 ο μόνιμος διορισμός και συνεχίζεται η πορεία του στη δημόσια εκπαίδευση, ενώ παράλληλα εμπλουτίζει τις γνώσεις του, λαμβάνοντας το πτυχίο του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, κάνοντας διετή μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, με κατεύθυνση «Διδακτική, χώρος των γλωσσικών μαθημάτων» και ολοκληρώνοντας τις σπουδές του με το μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης «Σπουδές στην Εκπαίδευση», της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Παράλληλα με την επαγγελματική του ενασχόληση στον κλάδο της εκπαίδευσης, τις συνεχόμενες σπουδές του συνεχίζει να επιμορφώνεται και να μετεκπαιδεύεται σε διάφορα προγράμματα και σεμινάρια.
Οι παιδαγωγικές του γνώσεις εμπλουτίζονται συνεχώς σε θεματικές όπως η ανάπτυξη κινήτρων μάθησης και αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών, προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών σχολικής ηλικίας και τρόποι αντιμετώπισης τους, επικοινωνιακές και σύγχρονες προσεγγίσεις στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, Κυκλοφοριακή Αγωγή, Αγωγή Υγείας, Ασφάλεια στο Σχολικό Περιβάλλον και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Ανάγνωση και Γραπτή Έκφραση, Κειμενοκεντρική προσέγγιση του γραπτού λόγου, Πολιτική Σχολικής Ένταξης Τσιγγανοπαίδων, ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων αλλόγλωσσων μαθητών, Ένταξη παιδιών Παλινιστούντων και Αλλοδαπών στο Σχολείο και άλλα.
Οι τομείς εξειδίκευσης του αφορούν τις εφαρμογές νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική αλλά και στη διοικητική διαδικασία. Ασφάλεια στο Διαδίκτυο- cyberbullying, χρήση multimedia για την διδασκαλία ορισμένων μαθησιακών ενοτήτων, κατασκευή ιστοσελίδων, δημιουργία λογισμικού για την οργάνωση και διαχείριση στο δανεισμό των βιβλίων, της Σχολικής Βιβλιοθήκης είναι μερικοί από αυτούς. Παράλληλα διευρύνει τις γνώσεις του σε ζητήματα διοίκησης και οργάνωσης σχολικών μονάδων παρακολουθώντας σεμινάρια και ημερίδες με θεματικές όπως ο ρόλος του Διευθυντής του Σχολείου Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης, ο ρόλος των στελεχών του Ολοήμερου Σχολείου, Οργάνωση – Διοίκηση Σχολικών Μονάδων, Εκπαιδευτική Νομοθεσία, Διαχείριση οργάνωσης και Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων, Μέτρα αντιμετώπισης Σεισμών, Πυρκαγιών, Πλημμυρών, Επιμόρφωση Στελεχών Διοίκησης της Εκπαίδευσης, Οργάνωση, Διοίκηση και Λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Το Σχολείο που βιώνουμε, Το Σχολείο που οραματιζόμαστε και άλλα.
Η εργασιακή του εμπειρία και οι εξειδικευμένες γνώσεις του, του δίνουν τη δυνατότητα να προσεγγίσει και να διαφωτίσει με τις αντιλήψεις, τις γνώσεις και την διορατικότητά του, τις νέες γενιές που ακολουθούν μέσω διάφορων επιμορφωτικών ημερίδων ως εισηγητής-επιμορφωτής.
Οργανώνει και πραγματοποιεί πλήθος Δειγματικών διδασκαλιών σε μαθήματα όπως η Γλώσσα, τα Μαθηματικά και οι Φυσικές Επιστήμες, εισηγήσεις σε ημερίδες και συνέδρια καθώς επίσης επι σειρά ετών διδάσκει στους νεοδιόριστους δασκάλους στο πλαίσιο της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης των Δασκάλων του ΠΕΚ Πάτρας.
Οι εκπαιδευτική και Διοικητική του επάρκεια αναγνωρίστηκαν, από νωρίς, έτσι ώστε να πρωτολαμβάνει τη θέση του διευθυντή στο 12/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων το 2004, σε ηλικία μόλις 38 ετών. Ακολούθησαν το 2007 το 25ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών και το 2014 το 61ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών.
Η πορεία του στην Εκπαίδευση διακόπτεται από το 2011 έως το 2014 και από το 2019 έως σήμερα λόγω της ενασχόλησής του με τα κοινά, αναλαμβάνοντας αντίστοιχα καθήκοντα Αντιδημάρχου στο Δήμο Πατρέων και Αντιπεριφερειάρχη στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Παρόλα αυτά η ιδιότητα του εκπαιδευτικού είναι αυτή που τον ακολουθεί και τον χαρακτηρίζει σε όλη του τη διαδρομή.
“Η εκπαίδευση δεν είναι προετοιμασία για τη ζωή, είναι η ίδια η ζωή.” John Dewey.