Καινοτόμες Δράσεις – Εργασιακή Εμπειρία
- Από το 1987 εργάζομαι αρχικά σαν αναπληρωτής και στη συνέχεια από το 1991 ως μόνιμος δάσκαλος στην δημόσια εκπαίδευση. Έχω υπηρετήσει τόσο σε ολιγοθέσια όσο και σε πολυθέσια δημοτικά σχολεία, με αποτέλεσμα να γνωρίζω τόσο τον τρόπο λειτουργίας τους, όσο και τα προβλήματα που πιθανόν υπάρχουν. Επίσης έχω διδάξει σε όλες τις τάξεις και έτσι γνωρίζω αρκετά καλά την εκπαιδευτική διαδικασία σε όλη την έκταση του δημοτικού σχολείου.
- Από το 1990 προοδευτικά έχω εισάγει τον ηλεκτρονικό Υπολογιστή στο Σχολείο τόσο σαν διδακτικό εργαλείο, όσο και ως εργαλείο υποστήριξης της οργάνωσης του έργου του δασκάλου και του Σχολείου. Έτσι έχω ασχοληθεί με τη δημιουργία σχολικού εντύπου (εφημερίδες, περιοδικά) από τους μαθητές, προγράμματα σχολείου, χρήση multimedia για τη διδασκαλία ορισμένων ενοτήτων, αλλά κυρίως έρευνα στα πλαίσια της τάξης σε πλήθος μαθημάτων.
- Ανάλογη έρευνα παρουσιάστηκε, με παρότρυνση της καθηγήτριας του παιδαγωγικού τμήματος κ. Παπούλια, σε φοιτητές εξομοιούμενους δασκάλους και στη συνέχεια με την καθοδήγηση της ιδίας καθηγήτριας εμπλουτίστηκε και συμπληρώθηκε, έτσι ώστε να αποτελέσει τη διπλωματική μου εργασία κατά τη φοίτηση μου στο Διδασκαλείο Πατρών. Αφού ολοκληρώθηκε τόσο ερευνητικά όσο και βιβλιογραφικά βαθμολογήθηκε με «Άριστα».
- Με βάση την Υπουργική Απόφαση με αριθ. Πρωτ.1700/25.5.05 (Φ.Ε.Κ. 753/6.6.05) ήμουν μέλος της Επιτροπής Επιμόρφωσης Νομού Αχαΐας, ευθύνη της οποίας είναι η υλοποίησης της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σε βασικές Δεξιότητες των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην Εκπαίδευση».
- Από το 1997 ασχολήθηκα με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευσης αναλαμβάνοντας για δυο συνεχόμενα έτη τη διενέργεια προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών όπου και υπηρετούσα. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με επιτυχία και παρουσιάστηκε στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Σχολείου καθώς και ημερίδα του αρμόδιου Γραφείου Περιβαλλοντικής Αγωγής. Επίσης, κατά τη διάρκεια εφαρμογής του λειτούργησε και κυκλοφοριακό πάρκο στο χώρο του Σχολείου μέσω του οποίου οι μαθητές προσέγγισαν το θέμα.
- Το Σχολικό έτος 1998-1999 εγκατέστησα τους 2 πρώτους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές στο 21ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών, με σύνδεση στο internet και κατασκεύασα μια από τις πρώτες σχολικές ιστοσελίδες δημοτικών σχολείων στην πόλη των Πατρών.
- Το Σχολικό έτος 1998-1999 συμμετείχα σε πιλοτικό πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ1.1δ του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων με υπεύθυνη Καθηγήτρια την κα Τζέλα Βαρνάβα Σκούρα, Καθηγήτρια ΑΠΘ.
- Το 2000-2001 και κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στο Διδασκαλείο Πατρών είχα την ευκαιρία να μηχανοργανώσω πλήρως το 21ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών, στο οποίο υπηρετούσα, με την εγκατάσταση και οργάνωση ειδικού λογισμικού.
- Το 2001 είχα την ευκαιρία να οργανώσω τη Σχολική βιβλιοθήκη του 21ου Δημοτικού Σχολείου, στο οποίο υπηρετούσα, ταξινομώντας τα βιβλία που ήδη υπήρχαν, δημιουργώντας πρόγραμμα-εφαρμογή στον Η/Υ για τη διαχείριση και το δανεισμό των βιβλίων και λειτουργώντας σε μόνιμη καθημερινή βάση τη Σχολική Βιβλιοθήκη, δίνοντας τις ευκαιρίες εκείνες οι οποίες επιτρέπουν σε όλους τους μαθητές του σχολείου να δανείζονται βιβλία μέσα από το ίδιο το σχολείο με ποσοστά επιτυχίας πάρα πολύ ικανοποιητικά, αν υπολογίσει κανείς πως το 70% των μαθητών έχει κάθε χρονική στιγμή δανειστεί βιβλίο.
- Το 2002 επέκτεινα τη δυναμικότητα του Σχολικού εργαστηρίου Η/Υ του 21ου Δημοτικού Σχολείου με την εγκατάσταση ακόμα 6 υπολογιστών δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για συστηματικότερη ένταξη του Η/Υ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
- Το 2003, στα πλαίσια του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης, σχεδίασα την ιστοσελίδα του 21ου Δημοτικού Σχολείου και δημιούργησα, με ενεργό συμμετοχή μαθητών, διαδικτυακή εφημερίδα. Η εργασία παρουσιάστηκε σε σχετικό σεμινάριο όπως έχει ήδη αναφερθεί και απασχόλησε τον τοπικό τύπο (Εφημερίδα Πελοπόννησος), με ειδικό αφιέρωμα ως καινοτόμος δράση.
- Το 2004, στα πλαίσια του προγράμματος της Ευέλικτης Ζώνης, σχεδίασα την ιστοσελίδα του Δημοτικού Σχολείου Βραχναιίκων και δημιούργησα, με ενεργό συμμετοχή μαθητών, διαδικτυακή εφημερίδα.
- Με βάση την Υπουργική Απόφαση με αριθ. Πρωτ.147784/21.12.2007, ορίστηκα μέλος της Τοπικής Ομάδας Εργασίας για την Επιλογή Θεαμάτων Νομού Αχαΐας, ευθύνη της οποίας είναι η έγκριση προβολής θεατρικών παραστάσεων και ταινιών στις Σχολικές Μονάδες.
- Με βάση την Απόφαση Προϊσταμένου 5ου Γραφείου Π.Ε. Ν. Αχαΐας με αριθ. Πρωτ.1/27.6.2007, ορίστηκα Γραμματέας διεξαγωγής Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης κατόπιν εντολής του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.
- Με βάση την Απόφαση Διευθυντή Εκπαίδευσης Π.Ε. Ν. Αχαΐας με αριθ. Πρωτ.213/23.1.2009 ορίστηκα καταχωριστής στοιχείων για το πρόγραμμα «Εφαρμογή ξενόγλωσσων Προγραμμάτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση».